تجارت و معاملات نفت و مشتقات نفتی

خرید و فروش نفت خام ، نفت سفید ، بنزین ، گاز ، گازوئیل ، هیدروکربن سنگین ، مازوت ، قیر و کلیه مشتقات نفتی

تجارت و معاملات نفت و مشتقات نفتی

خرید و فروش نفت خام ، نفت سفید ، بنزین ، گاز ، گازوئیل ، هیدروکربن سنگین ، مازوت ، قیر و کلیه مشتقات نفتی

تجارت و معاملات نفت و مشتقات نفتی ، خرید و فروش خرید و فروش نفت خام ،نفت سفید ، بنزین ، گاز ، گازوئیل ، هیدروکربن سنگین ، مازوت ، قیر و کلیه مشتقات نفتی.
تحویل بنادر امن دنیا و نیز بنادر جنوبی ایران و امارات - قیمت از ۳۲۰ تا ۴۳۰ دلار به ازای هر تن ( برحسب آنالیز ) - در قرارداد ضرر و زیان گذاشته می شود . خرید امن ، مطمئن ، واقعی - پیش قرارداد تنها در قبال ارائه ICPO و BCL مالی معتبر ارائه خواهد شد .
گازوئیل صادراتی ایران از پالایشگاه های تبریز ، اصفهان ، سنندج ، کرمانشاه ، ایلام و ... برای مقاصد عراق ، افغانستان ، کشورهای حاشیه جنوب خلیج فارس و ...
جهت دریافت اطلاعات ، تنها درصورت واقعی بودن خرید با شماره های ۰۹۱۴۳۸۸۵۲۹۴ - ۰۹۳۵۳۴۱۵۰۰۰ (خورشیدی) تماس حاصل فرمائید .

بایگانی

Flash Point فلش پوینت چیست ؟

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ب.ظ

فلش پوینت Flash Point یا نقطهٔ اشتعال یا نقطه احتراق ، پایین ترین درجهٔ دمایی است که در آن از ماده، بخاری قابل احتراق ساطع می‌شود. 

اندازه گیری نقطهٔ اشتعال نیازمند یک منبع احتراق می‌باشد. با خارج کردن منبع احتراق از محل، بخار مذکور آتش نخواهد گرفت.

آنچه مسلم است اینکه فلش پوینت را نباید با دمای خود احتراقی اشتباه گرفت. در دمای خود احتراقی نیازی به منبع احتراق وجود ندارد. نقطه اشتعال، دمای بالاتری است که در آن بخار پس از احتراق به سوختن ادامه می‌دهد. نه نقطهٔ اشتعال و نه نقطه اشتعال، به دمای منبع احتراق که بسیار بالاتر است وابسته نمی‌باشند.

از نقطهٔ اشتعال به عنوان ویژگی توصیفی مواد سوختنی مایع استفاده شده و از آن به جهت توصیف خطرات اشتعال پذیری مایعات استفاده می‌کنند. نقطهٔ اشتعال گازوئیل هم به مایعات قابل اشتعال و هم به مایعات قابل احتراق اشاره دارد؛ و برای هرکدام استانداردهای متفاوتی تعریف شده‌است. 

مایعاتی با نقطهٔ اشتعال کمتر از ۵/۶۰ درجه سانتی گراد، بسته به استانداردی که اعمال می‌گردد قابل اشتعال، و مایعاتی با نقطهٔ اشتعال بالای این دما قابل احتراق تلقی می‌گردند.

به طور کلی عدد فلش پوینت بالا برای محصولات سوختی نظیر گازوئیل عدد مطلوبی به شمار می آیند . 

  • شبکه تجارت الکترونیک ایران ( خرید و فروش نفت خام و مشتقات نفتی )

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی